Recent News

member yg mengenal erti membe

Jumaat, 9 September 2011

dah abis raya ke??

hari selepas cuti raya. dimana esok adalah hari yg dimana ramai owunk malas bekerja dan malas nak balik belajar.
tp aku masih di kediaman kampungku untuk meneruskan cuti yang panjang.
tanpa memikirkan mse depan yg akan dtg kepada ku.. masa dewasa ku.. aku berasa sgat tua pada usia sekarang. dalam beberapa bulan lg umur aku lengkap 21tahun. xkan nak terus mcm sehgga 22,23,24. aku perlukan perancangan.
untuk mengubah hidupku...

walaupun begini aku masih beupaya mencari dwet sendri.. cuba sedaya upaya...
byk ag benda nk wat lepas ni..
ujung mggu ni. nak melawat family angkat.
lepas 2 open house jps(10&11/11). ujung mggu depan lak abg ngan akak kawen(17&18/11).
ujung mggu depan lg(24&25/11) aku convo ngan umah abg de wat kendri doa selamat cm 2lA... semua ni aku kne terlibat. oleh itu ruang idup ni telah dicuri oleh adik beradik yg disygi ni..
tp aku dpt rsekan yg mne pling penat. mmg pasti lah kenduri kawen 2.. confirm aku pengsan.. organiser pon dah bg2 tugas untuk dijalan kan nnti.. aku dapat bahagian jurugambar&video. jd mmg berpeluh lah nnti mse event 2..
pe pon aku doakan semua berjalan lancar.tiada halangan yg berat menduga. tp jika itu ketentuan ilahi. hadapilah dengan tenang. ni kad jemputan 2.. sespe yg sudi dtg lah nnti ye.


tema pkaian warne pink. tp nk pkai bju len pon bleh.
ada yg best2 gak nnti.. dtg jela.. aku lyn bgai binatang minyak yg penuh,,,
itulah pabila mengenangkan byk kerja yg hendak dilakukan.. aku pon berhasrat melambatkan diri untuk masuk kerja.. kerja dah berlonggok ada ni..haha..
doakan aku berjaya. dimurahkan rezeki.. trimas

3 ulasan:

  1. jera-pepatah 2 sepah je taw..heee

    ika-tq ea bg sokongan.. ika pon sama.. jgn lupe dtg aw..

    BalasPadam