Recent News

member yg mengenal erti membe

Ahad, 25 Julai 2010

pudu jail

Hurm…memanglah dah tak berpenghuni. dah takde banduan dalam tu. tapi kat situ la ramai orang masuk dan insap dan mungkin ade yang tak insap2 lagi sampai sekarang.

aku dari lahir sampai lah besar ni xpenah masuk dalam jail pudu ni.. nak sgat tgk dalam 2 macam mne besar ke kecik,cantik ke buruk, tlg r nak sgat tgk.. mintak kat mak xdapat mintak kat ayah x dapat minx kat adik beradik pon xdapat.. sedih gle..

abg sowunk ni asyik cerita pasal pudu ni. dgar die cter best gle.. yg masih igt la die cter pasal mona fendi kne gantung xmati..aku nak sgat pg..

last2 mase umo aku umo 13 tahun pg KL untuk akak aku konvo kat uitm shah alam. mse 2 berjalan-jalan r.. dapat r lalu tp just nampak luaran sahaja. penuh ngan lukisan dan artifak yg menarik.. mcm mne dalamnye.. tlg bgtaw mcm mne?

skunk umo dah 20 taun just nampak luaran sahaja.. nak sgat masuk.. pe ada kat dalam 2.. tlg..

dan sekarang dah pecah pon tiada apa yg nak lihat lagi.. patut ke?

terpulang r kat kerajaan yg xtaw sejarah yg sgat bernilai 2..

dibina tahun 1895-2010.. hilang lenyap..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan